Tuesday, July 14, 2009

KEBAIKAN INTERNET

:Man06: wah..dah lmnyerr aku x update blog nie...well..aku cuti sem..dlm 2 bulan half...jrg la nak on9...al maklumlah..umah xdak tenet...dah suruh ayah pasang..dia pun pe lg...start aaa..buka belanjawan negara dia...haya..mmg x aci sgh...br jer ckp"tenet"...dia pun da membebel...bab dia tau...ayat di blkg nyer" bila nk pasang???"..Sesungguhnya...kemudahan tenet nie...amat lah penting wat zaman pas dinosor nie...ha..la..nak on9 subjek sem nie pun kn guna tenet...naseb baik..aku mmg sgt rajin g ofis bapak aku...heee...yer la...nak layan tenet punye pasal...mcm dah jd pekerja part time kat ofis tu...heee
:Man13: huhuhu

aku nak citer pasal pe ea....wpun ku tahu blog aku nie xibc org...pe ku peduli...ADE AKU KESAH??..hahah..nie la trademark br bdk2 kat cney n main PECER ( PE CERite) naik rimas aku depa dok wat shortcut ayat..hahah..pape pun..layan jer...budak2 sekrg..(Eh..aku bukan bdk sekrg ke)...heee...

k berbalik kepada tajuk aku utarakan td...kebaikan internet( WAH2...tajuk dah menunjukkan aku nie skema gilerr dlm wat ayat2 cinta)...

1st.leh tahu pasal hal2 dunia.cthnya..jaksen meninggal...aku tau kat tenet dulu..hohoho..dr briter tv3..
:Man14:

2nd.leh cr byk information la...( Aku de bela la kura2,nm dia..JEBON,,ari tu entah...xhepi jer..sedh jer muka dia..aku g cr mklmt kat tenet...awat kura2 i x happy kan...rupennyer...dia nk de member..so aku pun beli la sekoq lg kura2..aku nmkan dia.. JAmilah..wah kelas gitu...)
:Man04:

yg lain...korg cariklan sndri...malas da aku...hahahhaha

2 comments:

__mr.amat__ said...

dapat berkenalan menerusi social network pon ada jgk kn ??
hik2

ROSE said...

sapa cakap xder orng bc ur blog?? my fren n i read ur blog. mmg kitaorng gelak sakan. thanks for the jokes!!!